Prolog.

Rozgrzana niczym w gorączce
Cała się trzęsiesz
Mogę tego spróbować

Jeśli to nie na zawsze
Jeśli to tylko na tą noc
To wciąż jesteśmy najwspanialsi

To nigdy nie powinno się wydarzyć, a jednak stało się.
Wszystko zaczęło się od nieprzyzwoitej propozycji.
 On nie powinien o to zapytać, ona nie powinna się zgadzać- lecz oboje to zaczęli.
Czy to najgorsza decyzja w ich życiu?
A co jeśli zrobili najlepszy krok w swoim życiu nawet o tym nie wiedząc? 

fragment piosenki Kings Of Leon- Sex On Fire

13 komentarzy:

  1. jejku prolog mnie strasznie zaciekawił. masz plusa za to, że nie ma miliona linijek. opisany świetnie, zwięźle i z nutką tajemniczości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne,kocham to! - Julka aka @milsbiebs

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu tak krótko ?:( no cóż dzieki temu jest jeszcze bardziej tajemniczy czekam !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie zaciekawil ten prolog, czekam na pierwszy rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zaciekawił mnie ten prolog, jest zwięzły i krótki ale idealnie wprowadza, jest tajemniczy co sprawia że nie można doczekać się co będzie działo się dalej, no i tytuł też dużo mówi :) czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam to ff przez przypadek i cieszę się, to się stało, zapowiada się bardzo ciekawie i nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału- Ka

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie ciekawie zapowiadające się ff, prolog jest krótki i to mi się podoba, nie ma za dużo faktów, jest formą jakiejś tajemnicy i jak dla mnie idealnie zachęca do dalszego czytania.~W

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog bardzo mnie zaciekawił i czekam na rozdziały!! -lovatoapparel

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo ciekawa co będzie się działo, czekam na pierwszy rozdział-alileys

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na pierwszy rozdział, jestem ciekawa jak wszystko się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój Boże to jest niesamowite! Takie tajemnicze, aż chce się czytać! Czekam na pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Po więcej informacji zapraszam na mój blog: http://lust-for-arson.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń